СЪДЪРЖАНИЕУПЪТВАНЕПреглед на публикитеКОНТАКТ: 02/49 17 166
УПЪТВАНЕ
Как изглежда целия процес от регистрацията до стартирането на рекламната кампания?

С ЕТАРГЕТ ще таргетирате рекламата си към българската публика и на международни сайтове.

 

1. Подгответе рекламните си банери

Какво трябва да съдържа един добър банер?

Изтеглете нашия прегледен PDF документ с техническата спецификация за всички видове и размери банери. Посочете на дизайнера вашите изисквания относно съдържанието и техническата спецификация с помощта на този документ.

Ако търсите външен дизайнер на банери, то на този сайт http://baner.start.bg/ например може да намерите много добри специалисти и то на добри цени.

2. Регистрирайте се в ЕТАРГЕТ

След като сте създали банерите ще преминете към самата настройка на кампанията в ЕТАРГЕТ. Чрез нашата безплатна регистрация онлайн ще създадете нов профил за управление на вашата банер реклама.

3. Поставете универсалния код на всички под-страници

След като влезете във вашия нов профил, първата ви стъпка би трябвало да бъде към меню Публика – Управление на кодовете, където ще намерите нашия универсален код. Още преди да направите настройки или да стартирате кампанията, трябва да поставите този код във всички под-страници на вашия уеб сайт или в мобилната апликация. Ако нямате опит с кодирането тогава се обърнете към програмиста, който е направил сайта.

Благодарение на тази крачка ще започне автоматично да се създава публика от потребителите, които са посетили вашата страница. По този начин може на по-късен етап отново да им напомните за себе си със своята реклама.

4. Създайте банер кампания

За да създадете нова банер рекламна кампания във вашия профил трябва да отидете в секцията RTB банери и после да кликнете на Прибави RTB банер.

Внимателно попълнете основните данни на вашата кампания. Ако някоя от настройките не ви е ясна то като преминете с курсора над въпросителната ще се покаже обяснение към дадения термин.

5. Качване на вашите готови банери в профила

Изберете желания рамер на банера, който искате да използвате за тази кампания и качете всеки банер във вашата галерия. Банерите, които вече веднъж сте качили в галерията ще останат там запазени и на разположение за ползване и в бъдеще.

6. Настройка на таргетирането на кампанията

Разгледайте различните възможности за таргетиране и изберете спецификата на вашата ефективна публика. За разлика от класическата банер реклама , където се таргетират избрани конкретни сайтове, то тук вашите банери са точно насочени към конкретни членове на избраната от вас публика.

По време на сърфирането в интернет банерите ще се изобразяват на различни сайтове, но само на вашата публика, което чувствително ще намали разходите за реклама.

7. Настройте ограничено изобразяване на банерите.

Настройте колко пъти може да се изобрази вашия банер на отделния посетител по време на деня, но оптимално. Така че вашата реклама да не го преследва до безкрайност в интернет и по този начин може да го отблъснете като клиент.

8. Изберете нивото на защита на вашата марка

Внимавайте рекламата на вашия бранд да не се изобрази чрез ретаргетинг кампания на сайтове с неподходящо съдържание. Сайтовете в нашата система са детайлно проверени и разпределени.

С помощта на настройките може да изберете да изобразите вашите банери на най-подходящите сайтове, чието съдържания няма да навреди на репутацията на вашата марка.

9. Определете бюджета на кампанията

Определете размера на бюджета, който е на разположение на конкретната рекламна кампания.

Като начало ви препоръчваме да си приготвите поне 900 лева. Тествайте и анализирайте постигнатите резултати от таргетирана реклама. Въз основа на постигнатите резултати може да пуснете следващата.

 

Ако имате допълнителни въпроси или затруднения, в който и да е момент от настройването на рекламната кампания, може да се свържете с нас на телефон 02/49 17 166.